PORUČIVANJE PROIZVODA
Trudimo se da što brže i češće ažuriramo stanje proizvoda dostupnih za poručivanje, ipak može da se desi da:
Određene nijanse ili veličine nekog artikla koji ste naručili nemamo na stanju.
Određenog artikla koji ste naručili uopšte nemamo na stanju.
U tim slučajevima biće Vam ponuđen alternativni artikal ili možete da odustanete od porudžbine i da sačekate da se pojavi taj koji ste poručili.
Reklamacije:
Imate pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda u slučaju da je:
Ambalaža oštećena zbog neadekvatnog pakovanja za transport.
Istekao je rok upotrebe.
Isporučen je pogrešan proizvod u odnosu na onaj koji piše na vašoj porudžbenici (primljenu na vašu e-mail adresu).
Jasno se vidi da je sadržaj neotvorenog proizvoda manji nego što piše na pakovanju.
Reklamaciju ste dužni da prijavite u roku od 48 sati od preuzimanja porudžbine na e-mail adresu ili telefonskim putem.
Molimo Vas da sačuvate račun koji ste dobili u pakovanju sa isporučenim proizvodom.
Prihvatamo samo reklamacije za proizvode naručene u našoj damb.rs internet prodavnici i ograđujemo se za iste artikle naručene na drugim prodajnim mestima.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane damb.rs internet prodavnice, a u skladu sa gore navedenim stavkama, imate pravo po sopstvenom izboru na:
Zamenu za nov, ispravan isti proizvod.
Vraćanje iznosa novca koji je naplaćen po računu.
Zamenu za drugi proizvod za koji je naznačena ista cena na damb.rs sajtu i nije na popustu.
Zamenu za drugi proizvod koji ima veću cenu od kupljenog, uz doplatu.
U roku najkasnije od 8 dana, dobićete na adresu nov proizvod sa novim računom.
Troškove zamene proizvoda snosi damb.rs internet prodavnica.
Isporuka:
Isporuka traje od 2-3 radna dana.
Ako poručite u petak posle 12h ili tokom vikenda (subota i nedelja), vašu porudžbinu obrađujemo prvi radni dan sledeće nedelje, ponedeljak i predajemo kurirskoj službi isti dan.
Potrudili smo se da izaberemo najprofesionalniju kurirsku službu, ali se ograđujemo od grešaka u njihovom radu (kašnjenje isporuke, oštećenog pakovanja...).
Ipak stojimo Vam na raspolaganju za rešavanje problema nastalih u komunikaciji sa kuriskom službom.
Posle naše potvrde da je Vaša porudžbina predata kurirskoj službi dužni ste:
Da odgovorite na poziv kurira za dogovor oko vremena isporuke Vaše porudžbine.
Da pregledate pakovanje da nije oštećeno ili raspakovano (prilikom prijema robe).
Ukoliko ne odgovorite na poziv od kurirske službe, možete je kontaktirati u trenutku kad ste slobodni na broj telefona koji će Vam izaći na identefikaciji ili na broj sa njihovog sajta.
Ukoliko se ne javite kurirskoj službi ili damb.rs internet prodavnici u roku od 48 sati, smatraćemo da ste odustali od porudžbine.
Niste u obavezi da preuzmete paket od kurirske službe ako vidite da je paket oštećen, ali je potrebno da nam odmah javite o istom na broj telefona: 011 3098 626